loading...
عروس مهتاب
سردبیر بازدید : 421 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (2)

فیلم عروس فراری فیلمی به کارگردانی و بهرام کاظمی، نویسندگی حسن انصاریان و تهیه کنندگی عبدالله علیخانی و حسین فرح‌بخش ساخته سال ۱۳۸۳ است.

عروس فراری در ۱۱ آبان ۱۳۸۴ بر روی پرده سینما رفت و ۲۱۴ میلیون در ۵۲ روز فروش کرد داستان این فیلم کاملا شبیه فیلم «همسفر» با کارگردانی مسعود اسداللهی است.

خلاصه ی داستان فیلم زیبای عروس فراری را در ادامه ی مطلب بخوانید

سردبیر بازدید : 472 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

فیلم عروس فیلمی ایرانی به کارگردانی بهروز افخمی و محصول سال ۱۳۶۹ است. در این فیلم نیکی کریمی و ابوالفضل پورعرب به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه ی داستان این فیلم زیبا را می توانید در ادامه این مطلب بخوانید

سردبیر بازدید : 672 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

گالری آلبوم عروسی شهریور 93

آلبوم لباس عروس های آستین بلند

در این مطلب آلبومی زیبا و نو از لباس عروس های بلند و آستین دار را برایتان به نمایش گذاشته ایم امیدوارم که مورد استفاده و لذتتان قرار گیرد

سردبیر بازدید : 465 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

دوستان این تازه ترین و جذاب ترین مسابقه ی عاشقانه ی عروسیه

شما می تونید قشنگ ترین خاطره ای که از روز عروسیتون یادتونه رو با قلم زیبای خودتون ثبت کنید و جایزه بگیرید

ابتدا خاطرات شما از فیلتر داورای عروس مهتاب عبور می کنند و بعد در معرض نظر بینندگان قرار می گیره

به بهترین خاطره 50000 تومان وجه نقد تعلق می گیره

خاطرات زیباتونو تو قسمت نظرات درج کنید

 

شگفت انگیزان روز:

تاریخ و راهنمای انتخاب سفره عقد

انتخاب بهترین تشریفات و خدمات مجالس

سردبیر بازدید : 264 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

یه نظر سنجی فوق العاده جذاب و عاشقونه

دوستای مجرد  بگن که دوست دارن روز عروسیشون آب و هوا چطور باشه

 

و 

 

دوستای متاهل بگن روز عروسیشون آب و هوا چطور بوده؟ 

 

ممنون

طبق قرعه به کننده ها به صورت زیر شارژ تعلق می گیرد

1 شارژ 10000 تومانی

2 شارژ 5000 تومانی

3 شارژ 2000 تومانی

و 4 عدد شارژ 1000 تومانی

سردبیر بازدید : 615 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

آموزش آرایش و میکاپ برای شکل صورت های مختلف

تعداد کمی از ما داری ساختاری کامل و شکلی متعادل در صورت و چهره خود هستیم. میکاپ و آرایش به ما کمک می کند که شکل طبیعی صورت خود را متعادل کنیم و زیبایی طبیعی صورت را دوچندان نماییم. کارشناس آرایش عروس سایت راهنمایی های مختصر و مفید در مورد چگونگی به کار بردن هنر آرایش ارایه می دهد که به شما کمک می کند با توجه به شکل صورت خود ، بهترین میکاپ و آرایش را روی چهره تان انجام دهید. هدف از این روش ها کامل کردن شکل صورت است و منظور از شکل کامل ، شکلی متقارن و متعادل برای چهره شماست ، شکلی کامل که به بیضی نزدیکتر است.

سردبیر بازدید : 335 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (1)

شیرینی خورون

عروس خانمها نوروز، ملکه بادام هم بپزید!

گالری آموزش شیرینی پزی

مواد لازم و طرز تهیه شیرینی ملکه بادام

این شیرینی خوشمزه پر بادام که حتما در قنادی ها زیاد آنرا دیده اید و قیمت آن هوش از سرتان پرانده، شیرینی سختی نیست. می توانید در خانه و با کمی علاقه و حوصله آن را درست کنید و ببینید که خیلی هم ارزانتر برایتان تمام می شود.

سردبیر بازدید : 217 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

شیرینی خورون

مواد لازم و طرز تهیه دسر فرانسوی ، در آشپزخانه عروس ایرانی

گالری آموزش یه دسر خوشمزه فرانسوی

برای درست کردن یک دسر خوشمزه تک نفره بهاری فقط کافی است یک مقدار توت فرنگی داشته باشید. حالا آن را به روش زیر با چند تا ماده دیگر که به احتمال زیاد در خانه دارید، مخلوط کنید و چند ساعت در فریزر بگذارید تا آماده شود.

سردبیر بازدید : 261 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

شیرینی خورون

مواد لازم و طرز تهیه قهوه مخصوص چندلایه

گالری تزئین انواع قهوه

شاید خودتان هم تا حالا نوشیدنی‌ای نخورده باشید که ترکیبی باشد از دو نوشیدنی سرد و داغ؟ قهوه مخصوص چند لایه همین ویژگی را دارد؛ بخش پایین آن سرد و لایه‌های بالایی آن داغ است. این قهوه به خاطر وجود سس شکلات و سس توت فرنگی، شیرین بوده و باب طبع اکثر خانم‌هاست ، اما مطمئن باشید با درست کردن آن حتی آقایان و همه مهمانتان را هم سورپرایز خواهید کرد.

سردبیر بازدید : 233 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

شیرینی خورون

مواد  اولیه و طرز تهیه کیک و ژله در کپسول شکلاتی

اگر در تعطیلات نوروز دوست دارید یک نوع دسر و شیرینی خوشمزه و متفاوت برای پذیرایی از مهمانان  داشته باشید که هم خودتان درست کرده باشید و هم راحت و خوشمزه باشد، کیک و ژله در کپسول شکلاتی را امتحان کنید.

سردبیر بازدید : 185 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

شیرینی خورون

مواد لازم و طرز تهیه شکلات دورنگ با طعم توت فرنگی

گالری سفره آرایی شکلات توت فرنگی

همه ما عادت کرده ایم شکلات را به صورت بسته بندی و کارخانه ای بخریم. اما مثل هر خوراکی دیگری نوع خانگی آن چیز دیگری است. درست کردن شکلات سختی خاصی ندارد و به راحتی و با کمی حوصله می توانید برای مهمانی هایتان درست کرده و سرو کنید.

سردبیر بازدید : 234 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

شیرینی خورون

مواد لازم و طرز تهیه ترایفل کارامل و موز برای داماد خوش سلیقه!

ترایفل دسری آسان است که انواع مختلفی دارد و معمولا با کمترین و در دسترس ترین مواد درست می شود. برای درست کردن آن نیازی نیست خیلی از آشپزی سررشته داشته باشید یا لوازم حرفه ای شیرینی پزی داشته باشید. فقط کمی حوصله برای درست کردن این دسر خوشمزه کافیست.

سردبیر بازدید : 476 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

عروس خانم

مواد اولیه و طرز تهیه دسر عاشقانه ولنتاین برای تازه عروس ها!

«ژله توت فرنگی با شکلات سفید» دسر خوشمزه ای است که به سادگی آماده می شود. کافیست کمی حوصله به خرج دهید و صبر داشته باشید تا دسر شما لایه لایه آماده شود. 

سردبیر بازدید : 192 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

شیرینی خورون

مواد لازم و طرز تهیه چیز کیک دو لایه توت فرنگی و آناناس

چیز کیک ها یا همان دسرهای پنیری انواع و اقسام مخلتف و قطعا خوشمزه هم هستند. این نوع چیز کیک که ما به شما آموزش می دهیم، جزو کم دردسرترین آنهاست. چون لایه زیرین آن از بیسکویت درست شده و رویه بالایی آن هم ژله است که درست کردن آن کاری ندارد! پس دستور تهیه را بخوانید و همین امروز میزتان را با این دسر رونق ببخشید.

سردبیر بازدید : 280 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

عروس خانم

نکات مهم در انتخاب مدل لباس عروس

انتخاب لباس عروس یکی از مهمترین خریدهای مربوط به جشن عروسی است که اغلب عروس خانم ها روی آن خیلی حساس هستند و گاهی به خیال این که بهتر است از نظرات مختلف در هنگام خرید لباس عروس بهره مند شوند روز خرید لباس عروسی تعداد زیادی از دوستان و افراد فامیل را همراه می برند در حالی که بهتر است فقط دونفر را همراه خود ببرید. در غیر اینصورت در میان نظرات و سلیقه های مختلف سردرگم خواهید شد.

سردبیر بازدید : 318 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

کارت عروسی

فوت و فن انتخاب و خرید کارت عروسی

 

مستانه تابش/ کارت دعوت عروسی، معمولا اولین چیزی است که مهمانان شما از مراسمتان می‌بینند و به خاطر می‌سپارند، بنابراین اگر موقع انتخاب کمی بیشتر وسواس به خرج دهید و از خلاقیت و سلیقه تان استفاده کنید، قطعا ضرر نمی‌کنید. اگر می خواهید با فوت و فن خرید کارت عروسی آشنا شوید، با ما همراه شوید.

سردبیر بازدید : 278 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

لوازم خانگی جهیزیه

نکاتی که باید برای خرید جهیزیه بدانید

بهاره جلالوند/ تهیه جهیزیه برای عروس یکی از قدیمی ترین سنت های ازدواج است که در ایران و برخی از کشورهای دیگر از گذشته تا به امروز رواج دارد حتی برخی از مورخان تاریخ بر این باورند که فرهنگ جهیزیه در اروپا نیز وجود داشته است.در گذشته هدف از دادن جهاز کمک به داماد در تامین مخارج خانواده بوده و جهیزیه های قدیم شباهت چندانی به جهیزیه های امروزی ندارد، به عبارت روشن تر جهیزیه های آن دوران خیلی ساده تر بود و اینقدر پر زرق و برق و تجملی نبود. سنت قدیمی جهیزیه در اقوام مختلف، متفاوت است برای مثال در برخی از استان های کشور تهیه جهیزیه بر عهده پسر است و برخی ها معتقدند داماد باید تمام مایحتاج زندگی را برای عروس تامین کند.امروزه اینکه چه کسی لوازم خانه را تهیه کند یک مسئله توافقی است و مواردی هم وجود دارد که داماد خودش تمام لوازم مورد نیاز را تهیه می کند ولی با این حال خانواده ها روی مسئله جهیزیه حساسیت خاصی دارند.

سردبیر بازدید : 286 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

کفش عروس

11 فوت و فن خرید کفش عروسی

آناهیتا درودیان/ خیلی از عروس خانم ها آنقدر سرگرم سفارش لباس عروسی، پیدا کردن آتلیه و آرایشگاه و البته تدارک جهیزیه می شوند که خرید کفش عروسی را به روزهای آخر موکول می کنند غافل از اینکه انتخاب کفش با عجله و بدون دقت، می تواند دردسر ساز شود و در روز عروسی ناراحتی هایی به بار بیاورد. هیچ چیز بدتر از این نیست که با انتخاب کفشی نامناسب، در روز عروسی تان به سختی راه بروید و شب که به خانه می رسید پاهایتان دردناک و تاول زده باشد پس برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی بهتر است قبل از خرید کفش عروسی به چند نکته مهم دقت داشته باشید. 

سردبیر بازدید : 369 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

تور و تاج عروس

چطور تور و تاج عروسی را انتخاب کنیم؟

آناهیتا درودیان/ لباس عروسی با تاج و تور کامل می شود. تورها تنوع زیادی ندارند اما در بازار و آرایشگاه های مختلف تا دلتان بخواهد تاج پیدا می شود. اگر می خواهید عروس زیبا تری به نظر برسید برای انتخاب تاج به چند نکته مهم توجه داشته باشید...

سردبیر بازدید : 232 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

ماه عسل

بهترین برنامه ریزی برای مهمترین سفر عمرتان

یاسمین ثریا/ عده‌ای معتقدند ماه عسل از فرهنگ بابل باستان نشات گرفته است. در دوران قدیم در سرزمین بابل رسم بود، تازه عروس و داماد تا 1 ماه بعد از عروسی‌شان نوعی نوشیدنی تهیه شده از عسل را به میمنت شادی پیوندشان می‌نوشیدند. جالب است بدانید، در سال 1552 میلادی واژه ماه‌عسل نخستین بار در کتاب ریچارد هولوت Richard Huloet معنی شد. دراین کتاب آمده است؛ ماه عسل واژه‌ای کنایه‌آمیز از عشق جاری و بی‌پایان همسران است و به تکامل قرص ماه در یک ماه سال تشبیه شده است. از طرفی می‌گویند در قرن 19 میلادی عروس و داماد‌های بریتانیایی بعد از مراسم ازدواج‌شان عازم سفری به نام « تور عروسی» می‌شدند. این سفر گاهی به اتفاق خانواده‌ یا دوستان عروس و داماد بود و طی آن عروس و داماد به دیدار فامیل و آشنایانی که نتوانسته‌ بودند در جشن عروسی آنها شرکت کنند می‌رفتند. این رسم خیلی زود به کشورهای همسایه هم سرایت کرد و کم‌کم در سایر نقاط دنیا جا افتاد.

سردبیر بازدید : 150 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

قران

راه و رسم تهیه قران برای سفره عقد و انواع قرآن های موجود در بازار را می شناسید؟ اگر پاسختان منفی است این مطلب به شما کمک خواهد کرد

مستانه تابش/ قرآن یکی از اجزای جدانشدنی مراسم عروسی‌ است. اصلا قرآن از همان زمانی که قرار است والدین عروس خانم به خانواده چشم‌انتظار داماد پاسخ بدهند و پیش از "بله" گفتن عروس خانم، استخاره‌ای می‌کنند و از خدا راهنمایی می‌خواهند، تا زمانی که عروس و داماد جوان می‌خواهند وارد خانه بخت شوند و زندگی مشترک را شروع کنند، حضوری خاص و بی‌بدیل دارد. همه عروس‌های ایرانی به یک قرآن که صدر سفره عقد قرار می‌گیرد، احتیاج دارند، موقع خواندن خطبه همین قرآن را در دست می‌گیرند و چند آیه را زیر لب زمزمه می‌کنند. حتی قبل‌تر و زمانیکه می‌خواهند جهیزیه‌شان را در خانه جدیدشان بچینند، اول با قرآن و آینه وارد می‌شوند، پس از تمام شدن جشن عروسی از زیر قرآن رد می‌شوند و موقع ورود به خانه بخت هم بوسه‌ای بر قرآن می زنند و با توکل به خدا زندگی را آغاز می‌کنند. همانطور که می‌بینید این کتاب مقدس، جزو جدانشدنی عروسی‌های ایرانی است. با هم نگاهی به انواع مختلف قرآن با ترجمه‌های متنوع موجود در بازار نگاهی می‌اندازیم، تا ببینیم کدامیک از آنها برای ما مناسب‌ترند. 

سردبیر بازدید : 165 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

موزیک

بزن و بکوب جشن عروسی

مهناز جعفری/ اگر از همه قسمتهای جشن عروسی بتوان چشم پوشی کرد، از دامبول و دیمبول مجلس نمی توان گذشت! اساسا همه زیبایی جشن و ریخت و پاشها برای این است که چند ساعتی فرصتی فراهم شود که مهمانها جشن و پایکوبی داشته و شاد باشند. از طرفی برای عروس و داماد هم فرصت خوبی فراهم می شود که به عنوان ستاره های مجلس بدرخشند و صحنه های زیبایی برای یادگار در فیلم عروسیشان ثبت کنند. اما هیچ کدام از اینها بدون موسیقی خوب فراهم نمی شود. اگر آهنگی شما را سر ذوق نیاورد و وادارتان نکند از جایتان بلند شوید، دیگر جشن عروسی شور و حالی نخواهد داشت. از زمانهای قدیم که ساز و دهل و ضرب و تمپو ، گرمی بخش مراسم بود تا حالا که انواع و اقسام ابزار و آلات موسیقیایی در دسترس هستند، موسیقی جز جدایی ناپذیر مجالس عروسی بوده است و حتی شنیدن صدای بزن و بکوب، ناخودآگاه لبخند بر لب می نشاند که حتما جایی مجلس شادی برپاست.

سردبیر بازدید : 376 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

سرویس طلا و جواهر

خریداران سرویس طلای عروسی بخوانید

مهناز جعفری/ آراستن عروس و آماده کردنش برای مجلس عروسی از دیرباز در فرهنگهای مختلف وجود داشته است. از زمانی که عروس را با انواع گلها و گیاهان رنگی می آراستند تا حالا که انواع و اقسام زیورآلات در دسترس هستند، دگرگونیهای زیادی در عروس آرایی به وجود آمده است. استفاده از طلا و جواهر برای عروس از همه بیشتر برای عروسهای هندی مورد توجه بوده است. هدیه دادن طلا و جواهر به عروس در هند یک سنت قدیمی است. به نظر هندیها عروس باید با انواع طلا و جواهر تزیین شود تا همانند خورشید بدرخشد. همچنین داشتن طلای بیشتر برای عروس نوعی کسب اعتبار نزد خانواده همسر محسوب می شود اما عروسهای اروپایی و آمریکایی متفاوتند و کمتر از زیورالات سنگین و پر زرق و برق استفاده می کنند. امروزه در اروپا و امریکا یک گوشواره چلچراغی یا یک گردنبند کریستالی درخشان کافی به نظر می رسد. چرا که بیشتر طراحان مد عروسی معتقدند؛ خود عروس باید محور مجلس باشد نه زرق و برقهای حاشیه ای. گرچه بررسیهای جدید نشان داده است عروسهای اروپایی و امریکایی هم کم کم به سمت زیورالات بزرگ و سنگین جلب می شوند اما هنوز هم تنها یک تکه طلا را کافی می دانند. در ایران اما خرید طلای عروسی در واقع نوعی هدیه داماد به عروس محسوب می شود و از آنجایی که طلا در ایران یک کالای سرمایه ای است، خرید یک سرویس خوب عروسی هم برای عروس و هم برای داماد اهمیت دارد. 

سردبیر بازدید : 510 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

لوازم آرایش

چگونه بهترین ست لوازم آرایش عروس را بخرید؟

مهناز جعفری/ تا مدتها بعد از عروسی تان، شما ستاره بی چون و چرای همه مجالس هستید و باید به فکر آراستگی ظاهرتان باشید. پس مهم است چه لوازم آرایشی بخرید و چگونه از آنها استفاده کنید. اما در خرید لوازم آرایش عروسی چه نکاتی را باید درنظر گرفت؟ لوازم آرایش عروس چه آن زمان که لوازم آرایش به سرمه، سرخاب و سفیداب محدود می شد، چه حالا که انواع و اقسام محصولات رنگارنگ برندهای مختلف با زرق و برقهای خیره کننده بازار را پر کرده اند، از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است زیرا علاوه بر تاثیراتی که در زیبایی و جذابیت ظاهری دارد، بر سلامت فرد هم تاثیر گذار است. بنابراین در انتخاب لوازم آرایش در کنار توجه به تنوع رنگ و کیفیت محصولات، باید سازگاری آن با پوستتان را هم به عنوان یک فاکتور مهم درنظر بگیرید. یک مجموعه کامل از لوازم آرایش عروس شامل کرم پودر،کانسیلر،مرطوب کننده دست و صورت ،رژلب، ریمل، رژگونه ،مداد لب وچشم، خط چشم ، سایه ،پنکک،لاک، مداد ابرو،ست مانیکور،ضد تعریق،عطر یا ادکلن، لاک پاکن، ست شوت، برس مو، فوم صورت یا ژل و ضدآفتاب است و می توان لوازم بهداشتی مثل صابون ، شامپو، شیرپاک کن و همچنین اپیل لیدی را هم به آن افزود. اما چه بسا شما به همه این لوازم نیاز نداشته باشید. انتخاب هر کدام از اینها بستگی به میزان و نوع استفاده شما دارد و کاملا بر اساس سلیقه و نیاز شما قابل تغییر است. اما یک کرم پودر یا پنکک با قدرت ماندگاری بالا، ریمیلی که نریزد و رژ لبی ماندگار، چه بخواهید آرایش طبیعی داشته باشید چه آرایش غلیظ دوست داشته باشید از ضروری ترین لوازم مورد نیازتان هستند.

سردبیر بازدید : 336 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

راهنمای انتخاب ماشین عروس و گل ماشین عروس

ماشین عروس

راه و رسم انتخاب اتومبیل و گل ماشین عروس

مهناز جعفری/ اگر در تدارک برنامه های عروسیتان هستید، حتما راجع به ماشین عروسیتان هم فکر کرده اید. شاید از آن دسته آدمهایی باشید که در رویاهایتان تصور می کردید با کالسکه و اسب سفید به خانه بخت می روید و یا شاهزاده ای با اسب بالدار به دنبالتان می آید و شما را بر ترک اسب می نشاند و در میان بهت و حیرت مهمانان به سوی قصر خوشبختی می روید. شاید هم تصور یک کشتی کروز را داشتید که با زیباترین گلها تزیین شده و آرام آرام به سمت ساحل حرکت می کند تا شما را به آنسوی اقیانوسها ببرد. اگر اهل این رویابافی ها بوده اید، پس حتما ماشین عروسی برایتان مهم است. چون فعلا در دسترس ترین وسیله نقلیه برای روز عروسی همین است. حتما در فیلمهای خارجی دیده اید که چند قوطی به پشت ماشین عروس می بندند و روی مقوایی هم جمله معروف " ” just married را می نویسند و پشت ماشین عروسی که با تور و روبان و بادکنک تزیین شده نصب می کنند. خب، در همه جای دنیا، انتخاب ماشین عروسی و نحوه تزیین آن یکی از مسائل مهم روز عروسی است. چشمهای بسیاری با کنجکاوی و علاقه در خیابان ماشین شما را نگاه می کنند، مهمانان چشم به راه رسیدن شما هستند و در فکرند ماشینتان چه شکلی است و آخر شب که همچون شاهزاده های قصه های پریان مجلس را ترک می کنید، آخرین تصویری که در ذهن مهمانان می ماند، ماشین شماست که آهسته آهسته دور می شود. علاوه بر این، ماشین عروسی یکی از پایه های ثابت فیلم روز عروسی تان است، پس مهم است که در انتخاب ماشین و تزیین آن نهایت سلیقه را به کار ببرید.

سردبیر بازدید : 161 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

دفتر ازدواج

در کدام دفترخانه عقد کنیم؟

مهناز جعفری/ اگر همه کارهای عروسی تان را انجام بدهید و کاملا مهیای مراسم و جشن عروسی باشید، باز هم تا زمانی که عاقد صیغه عقد را جاری نکرده، هیچ چیز رسمی نشده است. بر همین اساس انتخاب محضر برای جاری شدن خطبه عقد و ثبت رسمی ازدواج یکی از ارکان اصلی هر ازدواجی است. ثبت عقد ازدواج در دفتر خانه در ایران برای همه اتباع ایرانی فارغ از دین و مذهب، اجباری است. 

سردبیر بازدید : 163 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

عروس خانم

لوازم آشپزخانه جهیزیه

ریزه کاری های خرید لوازم آشپزخانه برای جهیزیه عروس

نیلوفر علیزاده/ رسم است که موقع تعیین مهریه عروس می‌گویند «کی داده و کی گرفته»، ولی وقتی نوبت به خریدن و بردن جهیزیه می‌رسد، اوضاع کاملا فرق می‌کند یعنی جهیزیه نقد نقد است و معمولا پرخرج ترین و پر زحمت ترین بخش از تدارکات عروسی است. اصل فلسفه خرید جهیزیه کمک والدین برای آغاز زندگی مشترک است ولی مشکل اینجاست اغلب وسایلی که روزبه روز هم به لیست بلند بالای جهیزیه اضافه می شود، کارایی چندانی ندارند. این مساله به ویژه در مورد وسایل آشپزخانه نمود بیشتری داشته و بخشی از لوازم برقی آشپزخانه عروس و حتی سرویس ظرف و ظروف و انواع تابه ها و قابلمه ها تا مدت ها بدون استفاده گوشه کابینت می‌ماند و خاک میخورد. اگر در مرحله خرید جهیزیه هستید و می‌خواهید لوازم آشپزخانه تا را تهیه کنید، این راهنما را از دست ندهید. 

سردبیر بازدید : 291 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

ساعت عروس و داماد

فوت و فن خرید ساعت عروس و داماد

نیلوفر علیزاده/ چرا ساعت جزو لیست خرید عروس و دامادهاست؟ چه فلسفه‌ای پشت این خرید پنهان است؟ هیچ کس واقعا دلیلش را نمی‌داند، ولی از آنجا که بیش از نیمی از عروس‌ها و دامادهای امروزی در کنار حلقه، لباس و خیلی چیزهای دیگر، یک جفت ساعت ست هم می‌خرند بد نیست با ریزه‌کاری این خرید هم آشنا شوید. 

سردبیر بازدید : 452 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

جشن عروسی

قدم به قدم تا برگزاری جشن عروسی

 

یاسمین ثریا/ این روزها جشن‌های عروسی در حد مراسم افتتاحیه و اختتامیه المپیک با شکوه و منظم برگزار می‌شوند و هر آن‌کس بخواهد چنین جشنی ترتیب دهد باید راهنمای جامعی را در اختیار داشته باشد که قدم به قدم با آن جلو برود. دقت و مدیریت در مخارج، زمان و مدیریت خدمات جشن عروسی آن قدر مهم است که اندکی بی‌توجهی در آنها سایر برنامه‌ها را هم بر هم می‌زند و جشن عروسی را به یک مهمانی شلوغ و اعصاب خرد کن تبدیل می‌کند. اگر می‌خواهید دچار چنین بلایی نشوید راهنمای 30 مرحله‌ای ما را بخوانید. 

سردبیر بازدید : 307 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

یک مقاله ی کاملا جامع برای تهیه،انتخاب و خرید کیک عروسی

کیک عروسی

همه آنچه درباره سفارش و خرید کیک عروسی باید بدانید

 

مینو سلیمی/ کیک عروسی فقط یک تکه شیرینی خوش طعم و خوش آب و رنگ نیست که قرار است کام مهمانان جشن شما را شیرینی کند. در واقع کیک عروسی یکی از آن جزئیات مهمی است که سلیقه شما را به عنوان عروس و داماد نشان می‌دهد و در بعضی موارد به رخ دیگران می‌کشد! خب از آنجایی که بریدن کیک برای خودش آداب و رسومی دارد و با بزن و بکوب همراه است، بنابراین هم به خوبی در فیلم و عکس‌های عروسی‌تان نمود خواهد داشت و هم زیر ذره‌بین دوستان، آشنایان و اقوام قرار دارد.انتخاب کیک عروسی که هم لوکس، شیک و خوشمزه باشد و هم به شخصیت شما و تم عروسی‌تان نزدیک باشد، اما فوت و فن هایی دارد. 

سردبیر بازدید : 301 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

چقدر خوب است اگر قبل از مراسم های عروسی و ازدواج با مراکز زیبایی بیشتر آشنا شویم

مراکز زیبایی

با خدمات مراکز زیبایی بیشتر آشنا شوید

 

مینو علیزاده/ این روزها تعداد کلینیک ها و مراکز زیبایی در شهرهای مختلف روز به روز در حال افزایش است و بازار خدمات آنها بسیار داغ شده است. با یک جستجو یا چند سوال و جواب ساده، خیلی راحت متوجه می شویم که بسیاری از مشتریان این کلینیک ها و مراکز خانم های جوان و عقد کرده ای هستند که می خواهند در فاصله زمانی باقی مانده تا عروسی شان مو، ناخن، پوست یا حتی اضافه وزنشان را اصلاح و خود را برای مراسم ازدواج آماده کنند. با هم مروری بر پرطرفدارترین این خدمات در این مراکز خواهیم داشت.

سردبیر بازدید : 174 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

نکاتی که آقا داماد برای رفتن به آرایشگاه باید به شدت به آنها توجه نماید

آرایشگاه داماد

برای جشن عروسی به کدام آرایشگاه مردانه برویم؟

 

یاسمین ثریا/ زمانی دامادها صبح روز عروسی به سلمانی محل‌شان می‌رفتند و موهای‌شان را کوتاه و صورت‌شان را اصلاح می‌کردند و این می‌شد تمام آنچه یک مرد برای آراستن ظاهرش در مراسم ازدواج انجام می‌داد اما در این 10 سال اخیر آرایشگاه‌های مردانه با تبعیت از جدید‌ترین متدها و مدل‌های پیرایش مردان در تمام دنیا برای مراسم ازدواج خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهند. اگر دوست دارید اول از چنین خدماتی بهره‌مند شوید بعد لباس دامادی به تن کنید این راهنما را مو به مو بخوانید.

سردبیر بازدید : 407 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

نکات دانستنی مهم راجع به کت و شلوار دامادی

کت و شلوار داماد

یک داماد خوش تیپ چه کت و شلواری می پوشد؟

 

یاسمین ثریا/ بسیاری از ما تصور می‌کنیم همین که داماد به بوتیکی برود، یک رنگ برای کت و شلوارش انتخاب کرده و فقط یک بار کت انتخابی‌اش را در اتاق پرو تن کند، خوش‌تیپ ترین داماد دنیا می‌شود. با این حال توجه کنید که عروس خانم با آن لباس سفید و پر از نقش و نگارهای ظریفش را می‌توان با یک نظر در جشن پیدا کرد اما در مورد آقایان قضیه فرق دارد. در جشن عروسی کلی مرد حضور دارند که کت‌و‌شلوار پوشیده‌اند و حتی ممکن است رنگ کت و شلوارشان هم با کت و شلوار داماد مشابه باشد. پس آقاداماد باید یک وجه تمایزی با آنها داشته باشد. برای این‌ منظور شاداماد باید هنگام انتخاب کت و شلوار عروسی‌اش به نکات ریز و مهمی توجه کند که در ادامه به آنها می‌پردازیم. 

سردبیر بازدید : 444 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

تا می توانید قبل از ازدواج آگاه شوید!!

آزمایش های قبل از ازدواج

آزمایش های اجباری پیش از ازدواج را می شناسید؟

 

بهاره جلالوند/ ازدواج ها در حدود 50- 60 سال پیش مثل حالا نبود و خیلی از دختر و پسرها قبل از مراسم ازدواج همدیگر را نمی دیدند ولی الان مسئله خیلی فرق کرده است . دختر و پسر نه تنها قبل از ازدواج بارها و بارها با یکدیگر صحبت می کنند بلکه چند پیش شرط هم برای جاری شدن خطبه عقد در پیش رویشان قرار دارد یکی از این پیش شرط ها انجام آرمایش های پیش از ازدواج است. این آزمایش ها می تواند خیلی از مشکلات پس از ازدواج را کاهش بدهد و چندین مورد از این آزمایش ها اجباری است.

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 635
  • کل نظرات : 259
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 122
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 138
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 277
  • بازدید ماه : 2,731
  • بازدید سال : 16,261
  • بازدید کلی : 304,945
  • کدهای اختصاصی