loading...
عروس مهتاب
سردبیر بازدید : 127 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (1)

عشق و آخر دنیا + عکس عاشقانه جدید

امروز روز آخر است..

فراموشت میکنم !

دیروز هم روز آخر بود ..

هر روز من به بهت زدگی می گذرد...

من هر روز فراموشت می کنم...

اما چه فایده که با هر طلوع خورشید دوباره تمام من میشوی...

مرگ هم تو را از خاطرات و ذهن من پاک نخواهد کرد...

نویسنده:تکتا

شگفت انگیزان روز:

وقتی قطب های مخالف با هم ازدواج می کنند

چه موقع همسرم خیانت می کند

سیب های هنری

خواص و پخت چند غذا با عدس

برچسب ها عشق , راز , دنیا , آفتاب , طلوع ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر محمد در تاریخ 1393/05/04 و 23:57 دقیقه ارسال شده است

وقتی تو نباشی اخر دنیاست ولی وقتی تو هستی نمیام اصلا دنیا تمام بشه چون تو هستی دنیایی منشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون از حضورت


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 635
  • کل نظرات : 259
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 122
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 138
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 2,674
  • بازدید سال : 16,204
  • بازدید کلی : 304,888
  • کدهای اختصاصی